Translate

Wednesday 24 August 2011

Travian Grey Area III




Ok .. ni nish nak pot pet pasal apa yang patut ader dalam kampung yang di bina dalam grey area tu..melalui contoh gambar yang akan d beri nanti .. haa harap lebih paham la yer.
Apa yang kita nak bina sebenar nya ikut kehendak kiter sendiri, cuma nish akan bagi lebihkurang apa yang patut d buat. Selepas tu terpulang kepada masing-masing.
Dari apa yang nish peratikan.. banggunan utama memainkan peranan penting gak setelah melihat sendiri, banggunan-banggunan yang tinggal selepas natar merempuh melenggang-lenggang masuk dalam kampung tu.


Banggunan yang MESTI ada :
1. Banggunan utama
2. Gudang level 2
3. Jelapang level 2
3. Pasar
4. Titik Perhimpunan
5. Satu gua level 10

1. Banggunan utama - banggunan ni terpulang pada kita nak bina takat mana sebab seperti yang nish nyata kan d atas .. ader beza tau .. tapi sekurang-kurangnya banggunan utama level 5 la :)


2. Gudang & Jelapang - kalau kiter ader kawan berdekatan.. atau kampung utk supply sumber kiter ke kampung tu dekat jer .. level 2 dah cukup dah.. dekat dalam erti kata .. penghantaran sumber dalam 1/2 jam jer ke..
Kalau jauh, buat la tinggi ckit arr~~


3. Pasar & Titik Perhimpunan - haa!~ yang ni mesti ader tapi buat level 1 jer


4. Satu gua level 10 .. hehehe ramai tanyer nish .. apa sebab nyer ..--> untuk membina gua seterusnya syarat nya, gua pertama kena level 10 :)

 
















hehehe yang ni sengaja nish tulis kat dalam ni, ok ramai gak bertanya kat nish.. nish sekali tu jer ke Natar masuk menyerang. Ha`ah
SEKALI
tu jer.

14 waves bercata, bermakna 28 petak akan hancur.

Haa~ kat sini laa nish cuba perati-perati berdasar kan pengalaman bersama kengkawan...
1. Adakah hanya nasib baik semata-mata bila semasa di langgar Natar akan ada banggunan yang hanya separuh jer d musnahkan? Maksud nish di sini.. ada d antara laporan tu, Contoh : banggunan utama di musnah kan dari level 10 ke level 7
atau...
Gua tak di musnah kan..dan ada pula yg hancur semua-semua .. hanya tinggal gua-gua.
Masih dalam kajian hehehe










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...